Pages

ما جادلت أحدا الا تمنيت أن يظهر الله الحق على لسانه - الإمام الشافعي


"Aku tak berdebat dengan seseorang melainkan aku mengharapkan Allah menyatakan kebenaran di atas lisannya" -Imam Syafi'e-

Monday, November 2, 2009

apelah nasib..

A bad day came in, im stuck inside my room..do nothing, play nothin, read nothin ..haven’t seen sunshine for a days though..


Laptop yg berisikn virus Trojan-horse menjadi teman ku, berbekalkan hard-disk 250 giga yg didlmnya terdapat pelbagai cerita dr sebelah barat hingga ke timur, aku kelihatan steady je lepak dlm bilik, sesorang kt arma..

Nk dijadikan cerita, satu hari aku pg ke cc arma utk print kertas2 yang xde manfaat, aku cucukkan hard-disk kedlm komputer di sana kerana di dalam itulah kertas2 yg hendak diprint itu terkandung..

Bila aku kembali ke bilik (dgn harapan dpt menonton cerita2 dlm hard-disk ni..) aku letakkan cursor mouse pada folder2 cerita tersebut, tertulis padanya ‘1.3 mb’….aikk?? weirdo!!

Keseimpulan:

-hilang sume cerita yg aku belum tengok dlm tu, dekat 70gig..

-rupenye ade computer yg lebih ber’virus’ dr computer aku..

-atau mungkin aku terkene sumpahan dr org yg aku ambil cerita drpdnya..


p/s: padan muka aku..arghh..tensen2!!


No comments:

Post a Comment